Tänk vad lite värme gör!

Visst är det väl fantastiskt med värme sen september? När det blir brittsommar! Jackor åker av, rynkorna i pannan försvinner och alla ler. När jag hämtade F idag så promenerade vi sakta hem. Det gjorde inget att det tog tid. Väl hemma ville ingen av oss gå in och det tog inte lång stund innan vår nya vän gjorde entré.


Högt uppe i eken låg han och spanade på oss. F ville alldeles bestämt att han skulle komma ner.


Så vi lockade och pockade. Jag gjorde smackljud och F var inte sen att härma. Han var djupt koncentrerad, gjorde smackljud och se, helt plötsligt kom kissen ner och myste med oss. F blir lika lycklig varje gång.


Visst är det väl fantastiskt med brittsommar?

Kommentarer

Lena sa…
Åh...vilka fantastiska foton!
Sonen ser så härligt nöjd ut...

Ha en fin fredag!

Kramar
Vilka gaaalet snygga bilder du tar! Blir så inspirerad att utveckla mitt fotande när jag ser sådant här... :0) Skaffa några höns vet jag! Det är inte särskilt krävande djur och så är det otroligt givande för barnen att se var äggen kommer ifrån. På riktigt! Om du undrar över något så är det bara att fråga så ska jag svara bäst jag kan. I de flesta kommuner får man ha några höns även i tätbebyggt område.

Kram/ Anna
Marina sa…
Underbara bilder på pojken din/er.

Kram!
Ja vilken lycka ... ser att alla hade det bra hos er idag.
Ha det gott
Annika
Bilderna visar verkligen pojkens lycka över kissens besök.Så mysigt.
Anonym sa…
Så fina bilder! Vilken underbar liten kille du har! Kram Hanna
Anonym sa…
Vilken sötnos!

Populära inlägg