Lite rabattfix!

Tack till den person som uppfann babyvakten. Hur suveränt är det inte att kunna vara ute i trädgården och jobba utan att vara orolig för att F ska vakna och att vi inte ska höra det. Ikväll har både jag och H kunnat vara ute och jobbat. H har fortsatt med taket. Jag har fortsatt med att stuva om i rabatterna.


Vita rabatten innan omflyttning och fix. Vita rabatten efter makeovern.

Jag tycker det gör en sån skillnad när man lägger stenar för att markera gränsen mellan gräs och rabatt. Bilderna säger kanske inte så mycket om förflyttningarna men jag har flyttat bak löjnantshjärtan och några av riddarsporrarna. Imorgon hoppas jag att jag hinner få myskmalvan alba och jättevallmon i jorden, de börjar bli lite trötta i sina planteringskrukor. Allra längst bak ska jag sätta en magnolia, en Merril.

Kommentarer

Margot sa…
Blev jättefint! Jag gillar också stenar runt rabatterna!
Ha det gott!
//Margot

Populära inlägg